2012. szeptember 8., szombat

Csodálatos Erdély

Hosszú-hosszú nyári szünet volt nálam. De  nagyon szép helyeken jártam. Végre eljutottam Erdélybe. 
Békási-szoros
 Nagyon szép volt. Néhány kép a legszebbek közül.


Makovecz tervezte Milleneumi templom Csíkszeredában.
Ezeréves határ a Rákóczi várromról.


   A legendás 30-as őrház felújítva, megmentve örök(?!) mementóként történelmünkhöz. Deáky András gyimesbükki  tanárember, panzótulajdonos és sokak összefogását dícséri.






Amolyan pedagógus betegség, hogy szeptember 1-én kezdődik egy új év. Hát most elkezdődik az én évem is, hisz nyáron nem lehet őszi hangulatú kézimunkákat készíteni, pláne adventit. De lassan itt az ősz, többet kell lakáson belül lenni és akkor jól esik egy-egy faliképet, új párnát vagy lakásdekorációt elkészíteni. Felkérést is kaptam, hogy tanítsak foltvarrásra érdeklődő fiatalokat (kismamákat) akik a kisgyermekek mellett el tudnak csippenteni egy kis időt a kézműveskedésre. Már az öröm, hogy van ilyen igény. A foltvarróknak is van 10 pontja. Elég hosszú ideje foglalkozom foltvarrással ahhoz, hogy igazat adjak minden pontjának. Eszerint: Add tovább a tudományt! Ne feledd: csak az félti a tudományát, akinek kevés van belőle. Hát ezért. Jó lesz megtanítani másokat arra, amit én tudok, kitapasztaltam, kipróbáltam. Azt tervezem, hogy itt a blogomon is közzéteszem egy- egy foglalkozás anyagát, hogy aki otthon próbálkozna, annak legyen egy kis segítsége.A jövő héten még egy kis utószezoni nyaralás vár rám, aztán rajt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése