2012. november 10., szombat

Varrós neszeszer

Most varrtam először ilyen piperét, aminek az oldalvarrásába kédert illesztettem. Hogy mi az a kéder?
Én sem tudtam, de aztán kiderült, hogy az egy merevítő és egyben diszítő zsinór, amit a két anyag közé varrva, erősíti a táska, vagy neszeszer oldalvarrását. Én inkább diszítésnek használtam, ami lehet, hogy kivánni valót hagy maga után, de legalább megpróbáltam. Sok időbe, sok bontásba (bonts örömmel!) került, de kész lett.
A kédert is magam készítettem. Mégpedig úgy, hogy egy piros félbehajtott ferdepántba cipzár varrótalp segítségével bevarrtam egy zsinórt. Aztán kész is volt. Persze nem én találtam ki ezt a remek, pénztárcakímélő technikát, hanem egy kedves varrni tudó hölgy tanácsolta, amit köszönök ezúton is neki. Mert ugyebár nem tudunk mindent megvenni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése