2013. május 6., hétfő

Orchideák

Orchideák, lila orchideák... Gyönyörűek az orchideáim, 2 hónapja folyamatosan virágzanak.
Először ajándékba kaptam egyet. Aztán úgy megszerettem, hogy vásárolni kezdtem őket. Mindíg azt gondoltam, hogy nagyon kényes virágok és én biztosan nem tudnám gondozni őket megfelelőképpen. Miután az első túlélte a telet, és gyönyörű virágokat hozott, rájöttem, hogy tudok velük bánni, és akkor kezdtem el gyűjteni őket. Íme, ilyenek:


És volt egy másik sikerélményem is a virágokkal. Ez pedig az amarillis. Amikor már a tél vége felé közeledünk és annyira szeretnénk végre virágokat látni... na akkor virágzott ez a gyönyörűség. Olyan volt, mint egy porcelán kehely. Most pihen, táplálkozik a szabad földben, hogy megpihenve jövőre újra diszítsen.





És van még egy kedvenc virágom, amit aggódva figyelek évről évre. Vajon hogy vészeli át a telet? Majd fog-e virágozni? Ez a rododendron. Velük nem vagyok nagyon szerencsés, számtalan esetben elpusztultak, aztán újra vettem, hátha most...

Megint úgy vagyok, hogy minden nap nézegetem, öntözgetem, úgy látom, hogy kettőhöz van remény.
Ezt majd holnap fényképezem le.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése