2014. március 6., csütörtök

Szívem csücske neszeszer

Alkalmanként vásárolok patchwork folyóiratokat. 
Ez, a 2013/29-es szám.



Mindíg találok legalább egy, vagy kettő olyan dolgot, amit el is készítek. Aztán időnként átlapozom őket és van, hogy rányílik a szemem olyan szépségre, amit eddig még nem vettem észre. Ez a neszeszer is ilyen. Valami mást kerestem és ezt találtam.
 





Annyira megtetszett, hogy rögtön kerestem is hozzá anyagot.

Szabásminta csak a virágos, áthajtós részhez volt, egyébként meg egy 60x20 cm-es darab anyag kell hozzá+ vatelin+ bélés. Kis steppelés után hengerré összevarrni, az alját szintén. Bőségnek a két csücsköt levarrjuk, a felső szélét a rózsás anyagból készített pánttal szegtem, amibe hátul belecsúsztattam az áthajtós részt. Legvégül raktam bele a táskacsatot. És nagyon tetszik. Kezdők is bátran próbálkozzanak vele. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése