2014. október 2., csütörtök

Teleszkópos táska

Tegnap ígértem, hogy megmutatom, ha kész lesz. Épp hogy kész lett, ma egész nap ezzel vacakoltam. Többször összevarrtam, szétbontottam, megint összevarrtam. Mikor már azt hittem, hogy végre jól csináltam, akkor kiderült, hogy szétbontható cipzár kellett volna a fix helyett. Így nullára kellett bontani. De csak azért is megvarrtam. Ez a prototípus, minden következő ennél szebb és gyorsabban elkészülő lesz. Megtanultam a munkafolyamatot, úgyhogy kipipálva.






















Kicsire  cipzárazva a  napi apróbb nagyobb dolgainkat tarthatjuk benne, munka utáni vásárlásainkhoz pedig szétcipzárazva bevásárló táskává alakíthatjuk. Erős, tartós anyagból készült, a középső rész farmer. Vállpántja saját anyagából van, biztosan nem szakad le cipekedés közben. Praktikus, jó pofa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése