2015. február 26., csütörtök

Új technikákra vágyva


Mostanában nem varrtam semmit, de nézegettem az interneten, hátha találok valamit, amihez kedvem lesz megvarrni. És így is lett. Nagyon sok új dolgot láttam. Oktató videókon tanítják a különféle mintákat. Igaz, hogy méretek nincsenek megadva, de szemmértékre kell hagyatkozni. Ezt a faliképet, amit én ilyenre készítettem,
 ezen a helyen találtam.


Még nem fejeztem be, de sietve összeállítottam, miután kitaláltam, hogy hogyan rakjam egymás mellé a blokkokat. Nagyon gyorsan készül, és jó nagy blokkok lesznek, nekem 37cm x 37 cm lett. Így aztán kész is van egy falra való. Eredetileg takaróra gondoltam, de valahogy a színe miatt nem akart takaró lenni. Talán egy más színösszeállításban.

És láttam még valamit, azt itt .Ezt is kipróbáltam, egy futó lesz belőle, ha teljesen elkészül, most ennyire vagyok vele.


Ez is nagyon egyszerű, és gyorsan készül. A szükséges segédeszközt vastagabb kartonpapírból készítettem.
Mivel ez prototípus, az összes hiba elő is fordul rajta, ami csak lehetséges. De ezen kísérleteztem ki a sorozatgyártást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése