2013. október 28., hétfő

Nyakkendős takaró

Nagy munkában voltam. Egy hatalmas ágytakarót készítettem ajándékba. Időnként türelmetlen voltam, amikor a három réteg összevarrása nem úgy sikerült, ahogy terveztem. Nagyon nehezen ment ekkora darabot a varrógép alatt mozgatni. Nyomasztott a helyhiány is. Már a padlón sincs akkora hely, ahol ki tudtam volna teríteni, hogy kisimítsam a steppeléshez. Egyszer valaki blogján láttam, hogy hogyan lehet csíkonként összevarrni, steppelni a nagy méretű takarókat. Akkor nem kell teljes méretben mozgatni, de sajnos nem találtam meg. Így aztán maradt a régi módszer. És elkészült. Hát ilyen lett.
A középső rész a hálószoba tapétájához készült. A két szélső rész pedig a klasszikus nyakkendő minta.
Félben vagyok egy hasonló méretű takaróval is, ha kész, mutatom azt is. Úgy látszik fáznak a családtagjaim, zsinórban kell takarókat varrnom.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése