2014. január 23., csütörtök

Évkezdet

Látom, hogy milyen régen nem írtam már semmit. Bizony úgy van, hogy a hosszútávra tervezett dolgok az idő múlásával megkopnak, belefárad az ember, elmúlik a varázsa. Egyébként sem szeretem a végtelenített programokat. Mire több év után rám találnak a családtagok, ismerősök, addigra én már "kiszerettem" a blogírásból. Kell közben pont is. Nos, minden esetre most megint aktívabb próbálok lenni. Varrni azért varrtam, meg horgoltam is- meleg holmit- télire valókat. Mostanában a nagyobb lélegzetű munkák találtak rám. Elkészült egy ágytakaró
 egy hozzá való párnahuzat
és még egy párnahuzat
Könnyű, puha, meleg -- és még szép is.

Meg persze nézegetem a neten a varrós dolgokat és mindíg találok is kipróbálni valót. Most például  EZT
Megpróbáltam a látvány alapján megszerkeszteni, még nem tudom milyen lesz, de majd legközelebb megmutatom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése