2014. január 27., hétfő

Citrusszeletek

Egy új kihívás nem hagyott nyugodni. Megláttam egy érdekes faliképet  ITT. Rögtön tudtam, hogy ki kell próbálnom, hogy én képes vagyok-e ilyesmire. A látottak alapján lerajzoltam a mintát, és megszerkesztettem a szabásmintát. És elkezdődött a bíbelődés. Először 5 vagy 6 szeletesre terveztem, de 4 lett belőle. Próbának szántam, annak elég jól sikerült. A steppelést most tanulom. Úgy gondoltam, hogy azért az öt szeleteset is megcsinálom, egy másfajta steppelést használok majd arra. Egyébként látom ezeket a menő foltvarrókat, hogy külföldön milyen csúcstechnikával dolgoznak. A tűzéshez is speciális gépeket használnak. Nekem csak egy egyszerű háztartási varrógépem van, néhány póttalppal. De mennyi szépséget megvarrt már nekem!
Szép napot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése